Hur får jag Position Detection-funktionen att fungera i den nya appen?

Position Detection och Brushing Recognition bör fortsätta att fungera så länge din Bluetooth-anslutning är säker.

Kontrollera att din telefon är i ”normalläge” och inte i ”strömsparläge” för att kunna borsta utan avbrott.

Om du fortsatt får anslutningsproblem kan du manuellt behöva återansluta din Oral-B eltandborste till den senaste Oral-B-appen (version 8.x).

Följ stegen nedan för att manuellt återansluta eller lägga till en ny Oral-B eltandborste till den senaste Oral-B-appen: 1. Öppna Oral-B-appen och gå vidare till ”MER”-skärmen 2. Välj alternativet ”DIN TANDBORSTE” i menyn 3. Klicka på ”ANSLUT NY TANDBORSTE” underst på skärmen 4. Välj ”JA” när du ombeds att ansluta din tandborste 5. Klicka på ”BÖRJA” på välkomstskärmen 6. Tryck en gång på på/av-knappen på din eltandborste för att aktivera Bluetooth 7. Appen meddelar när den hittat din eltandborste 8. Du kan stänga av eltandborsten när anslutningen till appen lyckats

Kontakta kundtjänst på 08007311792 för ytterligare assistans om du ändå har problem med anslutningen.

Var det här svaret till hjälp?

För bästa resultat och upplevelse, ladda ner Oral-B Appen - koppla din tandborste och håll den uppdaterad.

Hämta i APP STOREHämta i APP STORESKAFFA DEN på Google PlaySKAFFA DEN på Google Play