Hur kan jag få min Oral-B eltandborste servad?

Om din Oral-B eltandborste slutar fungera som den ska inom den två år långa garantiperioden (tre år om du slutfört vår garantiförlängningsregistrering) kan du få din enhet servad hos någon av vår(a) servicepartner.

Servicecentret reparerar eller ersätter din Oral-B eltandborste kostnadsfritt, förutsatt att den uppfyller våra garantivillkor.

För garantiservice: Besök www.service.oralb.com/se/en/ för att få information om ditt auktoriserade Oral B-servicecenter.

När du skickar tillbaka tandborsten ska du se till att den är förpackad på lämpligt sätt för att tåla normal frakthantering. Vi rekommenderar att du skaffar ett försändelsebevis. Vår garanti täcker kostnader för reparation eller ersättning av produkter samt fraktkostnader.

För service utanför garantin: Du kan fortfarande skicka in din eltandborste till ett av våra servicecenter eftersom de erbjuder en kostnadsfri reparationsuppskattning.

Hur lång tid tar processen? Servicecentret har som mål att behandla din tandborste inom 4 arbetsdagar efter mottagandet. Detta gäller i alla fall, oavsett om det täcks av garanti eller inte. Om dom har några frågor eller om du begärt en uppskattning kommer dom att kontakta dig. Annars kommer din tandborste att återställas till fullt fungerande skick och returneras till dig.

Var det här svaret till hjälp?

För bästa resultat och upplevelse, ladda ner Oral-B Appen - koppla din tandborste och håll den uppdaterad.

Hämta i APP STOREHämta i APP STORESKAFFA DEN på Google PlaySKAFFA DEN på Google Play