Hur registrerar eller omregistrerar jag ett Oral-B-konto i Oral-B-appen?

Den senaste Oral-B-appen är designad för att bättre kunna följa dina framsteg med tandborstningen och ge mer personligt anpassad information så att du kan förbättra din tandköttshälsa. Eftersom appen är en helt ny upplevelse måste både nya och nuvarande Oral-B-användare registrera ett nytt konto för att logga in. Hur du skapar ett Oral-B-konto om du är en ny användare: 1. Ladda ner den nya Oral-B-appen på Google Play Store eller iOS App Store 2. Öppna appen och följ instruktionerna på skärmen för att slutföra registreringen Du kan alltid registrera ett Oral-B-konto senare genom att gå vidare till ”MER”-skärmen inne i appen. Hur du skapar ett konto i den nya Oral-B-appen med dina existerande inloggningsuppgifter från Oral-B Me eller Oral-B Cloud: 1. Ladda ner den nya Oral-B-appen på Google Play Store eller iOS App Store 2. Öppna appen och följ instruktionerna på skärmen för att slutföra registreringen 3. Du kan använda ditt nuvarande användarnamn och lösenord så länge lösenordet uppfyller de nya kriterierna "Fortsatt problem med registreringen? Följ felsökningsstegen nedan för att lösa problemet:

  1. Kontrollera att du har installerat den senaste versionen (version 8.x) Anslut till ett pålitligt Wi-Fi-nätverk och kontrollera att borsten är ansluten
  2. Kontrollera att telefonen är inställd för rätt region Kolla att du har läst de nödvändiga villkoren. Du kanske behöver skrolla längst ner i texten med ansvarsfriskrivning och kryssa i rutan
  3. Skriv in dina inloggningsuppgifter manuellt. Automatisk ifyllning kan göra att icke ifyllda fält skickas in av misstag Kontrollera att lösenordet uppfyller de nya kriterierna. Det kan hjälpa att göra lösenordet synligt" "Om du återställt ditt lösenord men inte fått någon bekräftelsekod:

  4. Leta efter ett e-mail från noreply@m.oralbconnect.com i inkorgen eller skräppostmappen Kontrollera att du har installerat den senaste versionen (version 8.x)

  5. Anslut till ett pålitligt Wi-Fi-nätverk och kontrollera att borsten är ansluten
  6. Kontrollera att telefonen är inställd för rätt region
  7. Fortfarande ingen kod? Klicka på knappen ”skicka koden igen” i appen Skriv in bekräftelsekoden manuellt. Automatisk ifyllning kan göra att icke ifyllda fält skickas in av misstag" Kontakta kundtjänst på 08007311792 för ytterligare assistans om du ändå har problem med registrering eller inloggning.